الجمعة، يونيو 15، 2007

ٍالمركز الثاني



لحظة الفوز

شكر خاص لكل اللي جم ووقفوا جنبي
محمد السقا-محمد مرسي-علي زلط-محمود الزاهي-مهند الشناوي- إيهاب عبد الباري - والعضو الفعلي محمد عبد العاطي
وشكر مماثل للي منعتهم الظروف غصب عنهم: محمد عزام ونادر عيسى وعمرو النحراوي ومحمد بصل وإبراهيم كمال

هناك 14 تعليقًا:

Hamed Ibrahim يقول...

مبروك ياعمرو

قولي بقى صوتك أي واحد من ضمن الناس اللي صوتت من الفرحة دي:D

mohamed يقول...

لحظة الفوز
:)
انا الفديو اللي عندي للحظة دي اكبر :)

غير معرف يقول...

ألف مبروك يا عمرو، ربنا يوفقك ودايما من الفايزين

غير معرف يقول...

الف مبروووووووووك يا عمرو
ويا رب تفضلوا ناجحين كده علي كول
عامة الناس المحترمة بتبان من الاول
والمشاريع المحترمة الناس بتقدرها كويس الحمد لله
مبروووووك مرة تانية والفيديو تحفة

علياء ماضي

غير معرف يقول...

وجودى فى هذا المشروع يعد من اجمل التجارب التى مرت على فى الكلية واغلى ذكرى بها، الحمدلله عملناها يامان

JuSt_hUmAn يقول...

مبروك يا معلم..و بجد سامحني إني ما قدرتش أجي
(F)

Alaa يقول...

لحظة لا تنسى يوم أن ترى حلمك ينزل إلى أرض الواقع
و ترى نجاح بعد تعب و سعي و كفاح
ألف مبرووووووووووووك

غير معرف يقول...

مبروك ألف مبروك يا عمرو
صحيح اللحطة دى مابتتكررش كتير..
بس يعنى هو اللى يصور مش يعمل حسابه إنه ممكن ياخد المركز التانى و مايفرحش بزيادة علشان نعرف إحنا نكمل اللحظة معاكوا ..؟؟
;D
عقبال إنجازات أكبر و أجمل يا عمرو

Amr يقول...

ربنا يخليكم كلكم يا جماعة

حامد: مش عارف أميزه أنا نفسي

محمد: معلش بقى، بس وقوفك جنبي ميتنسيش

شيماء: الله يبارك فيكي

علياء: أكيد سعيد جدا بتهنئتك وإنها جاية من إنسانة بحترمها جدا وعضو بالمشروع الأعظم "كتبخانة"

أحمد: عملناها يا ريتهم كانوا معانا هههههههههه

عمرو: ولا يهمك يا باشا، كفاية تشجيعك

علاء: الحمد لله، شعور ميتنسيش

مها: أصل أنا اللي كنت بصور، وساعتها الششتاوي شالني على طول والدنيا كلها حضتنتي... الحمد لله

Ayman Elsherbiny أيمن الشربيني يقول...

لما رجعت البيت اتفرجت على كل الفيديوهات اللي اتصورت في الملتقى بتاع المشاريع، بجد شعرت بسعادة غامرة مش بس عشان اخدنا مركز، لأ، عشان معانا ناس في الدفعة مميزين بجد، ناس محترمة، ناس كفء، انبسطت اننا دفعة مميزة بجد، انا مشفتش دموع حزن زي اللي كنت بشوفها السنين اللي فاتت، انا شفت دموع فرح من اللي اخدوا مركز واللي مخدوش

مبروك لكل من أخد مركز واللي مخدش، لانه في الآخر كلنا كسبانين، كلنا كسبنا بعض

Amr يقول...

كانت لحظى لا تُنسى يا ايمون

Dina Samaha يقول...

لحظة الفوز

لحظة تساوى كتيير اوى

لحظة معناها كبيير اوى


لحظة لا توصف

اعتقد انه ماكنش ينفع انك تعمل حاجه غير انك تجيب الفديو لانك مهما كتبت وحاولت توصف ولو حتى خمس موضوعات مش هاتقدر تجيب اللحظة زى ماهى فى الفديو واللى لم يتعد الثوانى الا انه وصف كل حاجه

تقريبا صوتك باين فى الفديو يا عمرو :)

غير معرف يقول...

السلام عليكم
مبروووووووووك
من قلبي ادعو الله ان تبقوا دائما في المقدمة

تسنيم الريدي

Amr يقول...

ياااااااااااااااااااااااااااه
متتخيليش يا تسنيم فرحتي بتعليقك أد إيه

بجد متتخيليش

على فكرو لما خدنا تاني افتكرت مجلة اسمها "حبايبنا" خدت بردو تاني قبلنا بتلات سنين