الخميس، أكتوبر 11، 2007

شوية كدة

النهاردة مكانش ينفع أسيب المدونة أكتر من كدة، مش عشان نفسي أكتب، لأ! بس عشان معنديش حاجة أقولها خلاص... عارف إنها المرة المليون اللي أقول فيها إني أفلست فكريا والكلام ده... بس المرة دي ليها معنى شوية... وهو إني هاسيب المدونة من غير تحديث لأجل غير مسمى، يعني معرفش لحد امتى، بس عشان محدش يستنى إني أكتب حاجة يعني... ده بفرض إن فيه حد بيستنى فعلا!!!

المهم يعني لحد ما أرجع أدون تاني إن شاء الله فالأرشيف بتاع المدونة متاح للي عايز يقرا القديم أو اللي كتبته قبل كدة، غير كدة لو فرضنا إن حد مثلا وحشه يقرا لي أو يحسني بأي شكل فأنا موجود يعني ممتش حتى الآن، وتقريبا كل اللي بيتابعوا المدونة أصحابي أو رفاق دراسة أو زمايل شغل، وفي كل الحالات سهل يشوفوني أو نتكلم ولو حتى أونلاين أو بالتليفون.... ولو مكنش يعرفني ففيه إيميل في البروفايل أو هيلاقيني فيس بوك... ليها ألف حل يعني...

المهم عشان مبقاش رغاي بردو قبل ما أودع، يا ريت اللي متضايق مني يتسامح معايا شوية، ويا ريت كل اللي يدخل هنا يدعي لي... إلى اللقاء :)

هناك 9 تعليقات:

Dina Samaha يقول...

ليه كده بس

عذرك الوحيد ان الواحد فعلا ممكن يجيبك ويعرف اخبارك :)

فى جميع الاحوال ما تغيبش علينا كتير

saloma يقول...

طب ليه طيب،، ده انت من أكتر المدونين اللى الواحد بيدخلهم..
بس ليه النبرة التشاؤمية دى!!!

على العموم دى حرية شخصية، و ماتغيبش علينا كتير ( على رأى ديناز)

تائهة فى أرض الأحلام يقول...

ماتقلقش
ديه حاجة عادية جدا
لان فى ركود فى الاحداث والاحاسيس

استنى مع بداية الخريف هاتلاقى عندك كتير عشان تكتبه ونقراه

mohamed يقول...

زي ما يكون كان قلبي حاسس
عشان كدا سالتك السؤال اللي سالتهولك علي المسنجر

(F)

Ayman Elsherbiny أيمن الشربيني يقول...

القراء في انتظارك يا فندم على أحر من جمر

Unknown يقول...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مش عارف ليه الكلام الغريب ده، بس عموماً انا متأكد انك حترجع قريب.

Mai Kamel يقول...

يموت الزمار وصوابعه بتلعب

يكفي هذا

:P

قلمي الحر يقول...

مش عارفة اقولك ايه ..بس انا حاسة بحالة الإفلاس الفكري وعدم القدرة على الكتابة
صحيح انا هازعل جدا انك مش هتكتب..بس حاول تاخد هدنة ..واحنا مستناين

mo7amaad يقول...

ربنا ييسر لك الحال ان شاء الله
ومنتظر عودتك باذن الله